Togtur til Drammen!

Akkurat nå sitter jeg på toget til Drammen! Jeg er på vei til Regionsamling med Mental Helse. Det blir veldig spennende å møte så mange nye mennesker. Jeg gleder meg veldig, og er samtidig veldig spent på hva som møter meg. Jeg håper at det blir noen lærerike dager sammen med flotte mennesker. Jeg skal ha fri i kveld, så jeg gleder meg til å være sammen med ei venninne. Selve programmet starter i morgen formiddag. Jeg orket ikke å stresse av sted tidlig om morgenen, så da tar jeg en ekstra natt på hotellet! Det er første gangen jeg skal være sammen med andre fylkesledere. 

Jeg skal kose meg med musikk på ørene, og bare slappe av på toget. Det er deilig å slippe å kjøre selv så langt. Jeg fant ut at tog ble det beste alternativet for min del. Nå skal jeg slappe av så godt som mulig de neste timene her på toget. Det har vært en veldig innholdsrik uke for min del, så dette blir litt deilig nå. Det er veldig lenge siden jeg reiste med tog sist. Det er en egen reisemåte som jeg egentlig liker veldig godt. Jeg pendlet med tog i veldig mange år, så jeg har god erfaring med denne reisemåten.

Jeg håper at timene går ganske fort. Jeg er veldig klar for å komme meg frem til hotellet. Det er godt å kunne ha en rolig fredagskveld i godt selskap. Jeg er i hvert fall så klar som jeg kan bli. Jeg gleder meg til programmet i morgen, og jeg satser på at jeg lærer veldig mye underveis! Ha en flott fredag alle sammen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg