Jeg er klar for Regionsamling!

Da er det ikke mange timene til Regionsamlingen med Mental Helse starter for alvor her i Drammen! Jeg har hatt en veldig god natt her på hotellet, og er klar for en skikkelig hotell frokost! Jeg har også tenkt meg utendørs på en liten sightseeing her i Drammen. Jeg har noen timer til programmet starter, så de skal jeg bruke på en fornuftig måte. Jeg liker å se nye steder, og bli litt mer kjent med omgivelsene. Det blir nok flere turer hit ettersom mange av samlingene er her hvert eneste år. Jeg gleder meg veldig til å bli kjent med mange mennesker disse dagene! Jeg har godt av å møte andre fylkesledere, og få høre om deres erfaringer og kunnskaper. Jeg regner med at jeg blir ganske engasjert underveis. Det er bare slik jeg er skrudd sammen som person.

Det er spennende for meg å dra av sted på slike turer som dette. Det minner meg om tidligere tider hvor jeg reiste masse i forbindelse med jobben, Da var det liksom helt vanlig å dra på tur noen ganger i året. Det er lenge siden nå. Men dette har vist meg at jeg er sterk nok til å klare en slik tur av og til. Jeg blir glad når jeg merker min fremgang. Det er deilig å kjenne at man fungerer ganske bra. Jeg er sikker på at jobben som jeg gjør hver eneste dag, er med på få meg tryggere i livet. Nå kan jeg endelig begynne å se fremover med glede!

Jeg gleder meg til å komme i gang med programmet snart! Jeg ønsker Dere alle sammen en strålende lørdag! Kos dere sammen med familie og venner. Vær rause mot hverandre, og spre kjærlighet og varme! Jeg håper at Dere heier på meg i dag, og sender meg gode tanker! Dette blir spennende!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg