Jeg skal kose meg!

Denne kvelden skal jeg kose meg sammen med mine foreldre og barna . Det var deilig å komme seg hjem fra Skien. Nå skal jeg virkelig ta det rolig sammen med familien, og bare snakke sammen i fred og ro. Det er deilig med slike kvelder. Jeg får sjelden det sammen med mine foreldre, så jeg ser virkelig frem til det. Fyr i ovnen, god prat og litt god kveldsmat gjør rammene til en fin kveld. Jeg håper at jeg kan klare å slappe av litt nå etter en slik tur. Men jeg er veldig stolt og glad for at alt gikk så fint. Det viser meg at jeg virkelig kan få ting til helt alene! 

Jeg trenger en rolig kveld nå. Det skal bli godt for oss alle sammen. Jeg håper at vi kan kose oss sammen med ungene også. Kanskje vi tar frem et brettspill også. Det er viktig å nyte slike kvelder. Jeg har bestemt meg for å ha gode dager sammen med besøket mitt. Det er viktig for meg. Jeg ser frem til å ha litt alenetid sammen med mor og far. Jeg er jo alltid minstejenta deres! Det er godt å tenke på. Jeg har jobbet med så utrolig mange ting de siste årene. Jeg er ikke ferdig med alle prosessene heller. Da kan det av og til være veldig utforende for meg å involvere familien i mine tanker og følelser. Men jeg har etter hvert erfart at åpenhet fører til mer forståelse.

Nå logger jeg meg av bloggen, og skal kose meg med gjestene mine! Denne kvelden er viktig for meg. Jeg er takknemlig for å ha mine foreldre her på besøk, og dette er den eneste kvelden jeg er hjemme mens de er her denne gangen! Ha en fin kveld alle sammen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg