Gleder meg til middag!

Det er deilig å få komme til dekket bord når man er på hotell! Jeg ser virkelig frem til en koselig kveld med god mat. Det er jammen meg på tide med middag nå, og det kommer nok til å smake veldig godt! Jeg nyter de gangene hvor andre lager maten til meg. Som husmor så er det ekstra koselig når man slipper å lage mat selv. Jeg er veldig heldig som har en ektemann som ofte lager middag i helgene. Så jeg er nok litt bortskjemt på det området. Men å spise på restaurant er ikke noe som skjer veldig ofte i min hverdag. Derfor ser jeg virkelig frem til et godt måltid sammen med mine venner i Mental Helse!

Det er viktig å kose seg litt sammen! Senke skuldrene, og bare være sosiale sammen. Bli litt bedre kjent med den enkelte personen ved bordet. Jeg håper at praten går løst gjennom kvelden, og at jeg får en fin kveld. Det er viktig for meg at det blir en god opplevelse å være på en slik tur. Foreløpig har alt gått veldig fint for min del, og jeg er stolt over egen innsats. Jeg merker at dette er noe jeg kan mestre en annen gang også, og det ser jeg på som en viktig seier for min egen del! Det er godt å glemme vekk “pasienten” litt iblant, og heller se på seg selv som en ressurs!

Nå kobler jeg meg av bloggen, og er klar for å nyte kvelden sammen med disse kjekke menneskene! Jeg håper at Du også får en hyggelig kveld der som Du er! Ta godt vare på Deg selv, og nyt øyeblikkene. Ha en flott lørdagskveld!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg