Jeg gav meg selv en fridag!

I dag har jeg helt fri! jeg har faktisk ingen andre planer enn å gjøre litt småting her hjemme, og kjøre ungene til sine aktiviteter. For i dag var det helt nødvendig å senke skuldrene nå. Jeg vet nemlig at det er viktig å la kroppen få en skikkelig pause i blant. Jeg er veldig sliten etter de siste ukenes travle program, så i dag er det utrolig deilig å kjenne på følelsen av frihet. Jeg lot meg selv få sove litt mer etter at ungene hadde dratt på skolen, og jeg sovnet som en stein! Men det var det som var nødvendig for å begynne å lade batteriene på nytt igjen! Nå føler jeg meg allerede mye bedre, og denne dagen skal jeg kose meg her hjemme. Det er uansett veldig surt og kaldt utenfor.

Jeg ble intervjuet og fotografert i går, og det kostet mange krefter! Men jeg føler at det gikk veldig fint, og at jeg ble tatt på alvor. Jeg ble pushet ut av komfortsonen når jeg skulle fotograferes, men det gikk veldig fint. De var veldig flinke og profesjonelle i sitt arbeid, så jeg ble godt ivaretatt. Nå er det bare å vente til over nyttår før det publiseres! Jeg gleder meg til å fortelle mer om dette senere! Jeg føler meg trygg på at åpenhet må til for å kunne spre kunnskap om psykisk helse! Jeg er veldig stolt over at jeg våger å gjøre dette. Heldigvis så får jeg lese gjennom, og gi min godkjenning på det som skal stå i magasinet. At lille meg skal være med på noe slikt, er helt utrolig for min del.

Det kommer til å gå bra med meg. Men jeg må ta meg litt inn igjen i dag og i morgen. Jeg har innvilget meg fri slik at jeg kan ta telling med god samvittighet. Det er viktig for meg å kunne være en god mamma, og nå kjente jeg på at kreftene ikke helt var tilstede. Da er det deilig å ta en hel fridag, og bare lade batteriene helt fullt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg