Jeg måtte finne meg selv!

Da jeg kom ned til Mandal , så var jeg veldig usikker og utrygg i meg selv. Jeg var fortsatt veldig preget av de tøffe årene som hadde vært. Jeg var helt sikker på valget om å flytte hit ned. Men jeg var likevel veldig skjør og usikker på min egen plattform. For jeg kjente ikke meg selv. Jeg hadde blitt knust i tusen biter, og jeg var i ferd med å bygge meg selv opp igjen. Det er en prosess som tar veldig lang tid, og jeg hadde hatt for mange utfordringer i Egersund til å kunne klare det der. Men når jeg kom ned hit, så fikk jeg ro! Jeg fikk komme inn i et trygt og varmt hjem sammen med min kjære mann og barna. Etter hvert som tiden har gått, så har grunnmuren i meg selv blitt bygget sakte opp igjen.

Jeg merker selv at jeg er veldig forandret! Jeg har blitt tryggere på meg selv, og jeg kjenner meg selv veldig godt. Jeg vet hva som er mine styrker og svakheter. Jeg har erfart hvordan utfordringer i livet kan medføre store skader. Det gjør at jeg hadde behov for et veldig solid fundament å leve videre på. Vi har laget et slikt fundament sammen. Det var helt avgjørende for meg og min familie! Nå er grunnmuren på plass, og vi har startet på å bygge hverandre opp igjen! Her skal det bygges solid, slik at vi tåler en storm eller fem. Jeg vet nemlig at mine kamper ikke er over enda, og det vil ta veldig lang tid. Men jeg kjenner meg sterkere i meg selv! Og jeg får stadig tilbakemeldinger på at det er veldig synlig!

Jeg er blitt glad i livet mitt! Jeg kjenner at vår fremgang gir meg energi til å kjempe videre! For jeg vet at valget var riktig, og at det har vært helt avgjørende for vår fremtid. Jeg er så takknemlig for at min kjære mann kom inn i livene våre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg