Gleder meg til julebord!

Dette har jeg gledet meg veldig til! I kveld skal jeg nemlig på julebord sammen med Mandal og omegn Revmatikerforening! Vi skal møtes på Kjøbmansgården her i Mandal, og vi skal kose oss med god julemat! Jeg gleder meg til å være sammen med gode venner, og ha en fin kveld sammen med dem. Det er viktig for meg å være sammen med andre som lever med lignende sykdommer som meg. For da kan man utveksle erfaringer som gjør at hverdagen kan føles lettere. Det har utviklet seg til sterke vennskap, og det kjennes veldig godt for meg. Det er så herlig å møte gode venninner, som man vet man kan prate med alt om! Da har man mulighet til å komme seg videre i livet.

Jeg skal virkelig kose meg i kveld! Jeg er klar for en hyggelig kveld, og satser på at maten smaker veldig godt! Julemat er som regel alltid veldig godt, og det ser ut til å bli en del av det de nærmeste ukene. Jeg skal reise av sted i morgen tidlig, så det kan ikke bli sånn altfor sent i seng. Men det skal jeg ikke tenke så mye på akkurat nå! Jeg er klar for å kose meg sammen med revmatikerne, og det pleier å være en veldig god stemning! Jeg håper at Dere også får en fin fredagskveld! Nyt den sammen med noen du er glad i. Ta godt vare på de gode øyeblikkene som kommer din vei!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg