WeLG Foredrag er min drøm!

Jeg har mitt eget lille firma. WeLG Foredrag er resultatet av en drøm. Jeg ønsker å drive mitt eget lille firma, og kunne jobbe med formidling. Jeg har bestemt meg for at WeLG Foredrag skal opp og stå! Det er veldig spennende for meg å holde på med mitt eget prosjekt. Jeg forsøker å bli trygg foran kameraet også, og poster litt videoer iblant. Det er veldig viktig for meg at jeg får dette til. Det er liksom en egen mulighet kun for meg. Tenk om dette virkelig kan bli min jobb etter hvert. Det vil være en stor seier for meg personlig. Jeg må nemlig være min egen sjef dersom jeg skal klare å være i aktivitet. Helsen min tilsier det, og den må jeg ta hensyn til. 

Jeg jobber nå med markedsføring. Det er viktig å være så synlig som mulig. Men med veldig begrensede midler, så må jeg tenke smart. Foreløpig blir det markedsføring via sosiale medier. Det er derfor veldig fint dersom Dere deler mine videoer og innlegg. Da hjelper Dere meg videre med mine drømmer! Jeg er veldig sikker på at dette er riktig vei å gå. Men det kan jo hende at det tar lang tid før jeg virkelig ser resultater. Det er uansett veldig stort for meg å kunne gjøre dette selv. Jeg lærer utrolig mye, og jeg skal tilegne meg mer kunnskap om kort tid. Jeg er veldig klar for å jobbe med WeLG Foredrag fremover!

Jeg har full støtte her hjemme! Det er veldig viktig for meg. Jeg vet også at jeg kan få hjelp av min familie når jeg må dra av sted på oppdrag. Det er betryggende å vite at jeg kan ha mine foreldre her. Da vet jeg at ungene har det fint selv om jeg er på en liten tur. Vi har muligheten til å få dette til på en fin måte. Jeg er veldig glad for all støtte som jeg får. Det er viktig for meg å kunne få dette til på en skikkelig måte! WeLG Foredrag skal forhåpentligvis bli min plattform! Jeg er spent på fortsettelsen.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg