Jeg skal få det til!

Det er spennende å jobbe seg frem mot nye mål! Jeg har alltid likt å jobbe for å oppnå resultater. Men nå er det annerledes. For nå forsøker jeg virkelig å lage noe helt eget. Med egen blogg og WeLG Foredrag. Det er veldig viktig for meg å få dette til. Jeg vet at det kommer til å kreve masse tid og energi. Jeg må tenke langsiktig, og ikke forhaste meg. Det er viktig med små skritt mot målet. Jeg har nå jobbet meg frem til flere delmål. Da merker jeg en stor glede. Det er veldig godt å ha noe helt eget. Noe som egentlig bare er mitt. Tenk om jeg virkelig klarer å få dette skikkelig til!

Jeg er i en viktig prosess akkurat nå. Det gjelder å ta de valgene som er riktig for meg akkurat nå. Samtidig må jeg ha en veldig langsiktig plan. Jeg er iblant veldig usikker på egne ferdigheter. Men så hender det igjen og igjen at jeg imponerer meg selv. Hvis jeg bare våger, så oppnår jeg nemlig veldig mye. Det er viktig ta de sjansene som kommer, og velge hvilke mål jeg skal nå aller først! Jeg har bloggen min, og den kommer til å fortsette. Jeg håper at det blir flere lesere etter hvert som jeg blir mer synlig i tiden som kommer.

Det handler ikke om å bli rik! Det handler om å kunne ha sin egen plattform. Få lov til å drive med formidling. Jeg vil så inderlig gjerne få være en kvinne som våger og vinner! Jeg skal nemlig vise meg selv at jeg er god nok akkurat slik som jeg er! Det handler ikke om å imponere en hel  verden. Men om å bidra på min egen måte, og i mitt eget tempo. Jeg er veldig klar over at min helse setter visse begrensinger. Det må jeg bare leve med. Men det skal ikke få lov til stoppe meg! Jeg må bare finne mine egne veier, og bruke litt lenger tid.

Jeg føler meg ganske sikker på at det kommer til å ende godt! Jeg har pågangsmot, og en stor heiagjeng. Jeg våger å være synlig, og ta litt plass i det offentlige rommet! Da vil jeg få muligheter etter hvert. Jeg ser virkelig frem til 2018! Det skal bli et spennende år for meg, bloggen og WeLG Foredrag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg