Min elendighet fenger lesere!

Jeg kan følge med på statistikk her på bloggen. Det kan virke som at jo verre jeg har det, jo flere leser mine innlegg. Når jeg har gode perioder forsvinner en del lesere vekk fra bloggen min. Det er altså mer spennende å lese det jeg skriver når jeg har det vanskelig. Jeg forstår det jo egentlig. Det er jo åpenhet som er min greie. Men jeg skulle nok ønske at heiagjengen min også var på plass når jeg har gode perioder. For livet mitt svinger jo ganske mye. Jeg er glad for alle dem som velger å være her når jeg faktisk har det ganske bra!

Jeg vet at overskrifter selger! Det er mange som spekulerer veldig heftig på det. Men jeg forsøker å ha overskrifter som faktisk forteller noe om det jeg skal skrive om. Jeg kunne nok tenkt mer kynisk, men da forsvinner liksom en del av min måte å være på. Jeg spisser jo noen overskrifter iblant, men jeg passer på at det hører til resten. Slik er jeg skrudd sammen, og det er nok en av grunnene til at jeg ikke har en veldig stor blogg. Jeg kaster meg ikke på det kommersielle kjøret som bloggere ellers har. Det kan hende at det endrer seg noe etter hvert, men jeg vil ha min egen blogg i min egen stil.

Akkurat nå har jeg det ganske bra. Jeg tar mange valg, og jeg planlegger tiden fremover. Jeg vet at min helse kommer til å svinge. Det kommer vonde stunder. Men jeg har bestemt meg for å nyte de gode dagene. Så får det heller bare være at noen ikke synes det er like spennende!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg