Familietid er viktigst!

Jeg er veldig glad i min lille familie. Vi er to voksne og to barn som fungerer fint sammen. Det er det viktigste jeg har i livet mitt. Der finnes ikke noe som helst som er bedre enn akkurat det. Jeg vet det kan høres klissete ut, men det er sannheten. Jeg har opplevd så mye vanskelig i livet mitt, så jeg tar ikke noe som en selvfølge. Det er utrolig viktig for meg av alle fire har det så bra som overhodet mulig. Jeg gjør alt det jeg kan for å være en god mamma og ektefelle. Jeg føler meg ekstremt heldig som får oppleve gode dager sammen med mine kjære.

Vi har vært gjennom mange stormer. Slettes ikke alle er det vi selv som har skylden for. Men vi har likevel stått stødig gjennom det som har vært. Livet har gitt oss mange erfaringer som preger oss den dag i dag. Men vi opplever nå en fremgang som er utrolig god å kjenne på. Det viser oss at vi går på riktig vei. Hvert steg er et viktig steg. Det fører oss videre i livet, og vi går heldigvis stegene sammen som familie. Mitt liv er her og nå. Fortiden kan man ikke endre på. Jeg fokuserer på det gode vi har i livene våre akkurat nå.

Man kjenner ekstra på det i julen. Det har vært sterkt å se ungene denne julen. Jeg ser at livet fører oss fremover, og ungene våre vokser virkelig til. Jeg kjenner at jeg er stolt over min familie. Det er lov å glede seg over det. Vi nyter de gode øyeblikkene som kommer vår vei. Det gjør oss nemlig i bedre stand til å takle hverdagens utfordringer. Jeg er så utrolig heldig som får være mamma til akkurat disse to! Det er det som er viktigst i livet mitt. Sammen med min kjære mann skal vi ta fatt på hverdagen etter hvert. Jeg gleder meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg