Jeg føler meg tryggere på meg selv!

Det har skjedd  veldig mye med meg i 2017! Jeg har kommet meg gjennom mange prosesser. Noen er helt ferdige, men jeg har mange ting som gjenstår fortsatt. Det er i hvert fall en tryggere dame som skriver blogg nå enn i starten av dette året. Jeg har kommet meg fremover, og jeg føler meg sterkere nå. Det er deilig å merke at de gode periodene varer lengre, og at jeg reiser meg igjen raskt dersom det blir vanskelig. Jeg har en diagnose som tilsier at det kommer til å svinge. Jeg kommer til å bli vippet av pinnen iblant. Kroppen min husker så altfor godt alt det vonde.

Det er deilig å kjenne at man er tryggere på seg selv! Jeg gleder meg over alle fremskrittene som jeg har gjort. Jeg er veldig spent på det som ligger foran. Jeg håper virkelig at min gode fremgang fortsetter. For der er mange ting som jeg virkelig ønsker å jobbe med det neste året. Jeg gleder meg til å holde foredrag, og håper på mange oppdrag fremover. Jeg skal skrive blogg hver eneste dag. Det hjelper meg virkelig videre. Jeg skal fortsette med min frivillige innsats for Mental Helse Vest Agder og lokalt. Jeg er også aktiv i Mandal Revmatikerforening. 

Det er godt å smile mer enn før! Jeg kan virkelig se en forandring både på innsiden og på utsiden. Det har vært en del ting som jeg har måttet jobbe meg frem mot. Nå våger jeg så uendelig mye mer enn tidligere. Det er noen ting som er skummelt, men jeg våger likevel. Jeg vet at jeg mest sannsynlig blir mer synlig i det offentlige rommet fremover. Det er en ting som er både spennende og skummelt på samme tid. Men jeg føler meg likevel klar til å fronte psykisk helse! Jeg gleder meg over alt det positive som skjer. Det er lov å nyte det litt iblant. De vonde dagene kommer nemlig tidsnok uansett!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg