Mine nærmeste betyr alt!

Jeg er utrolig heldig som har en flott ektemann og to gode sønner. Jeg er ikke redd for å skryte litt av mine nærmeste. Det er de som virkelig betyr alt for meg! Jeg er ikke i tvil om at kjærligheten reddet oss. Det er så deilig å kjenne på denne varme og trygge atmosfæren som vi er så heldig å ha. Det hender at det stormer litt iblant. Men vi har det likevel trygt og godt sammen. Det vet jeg så altfor godt at ikke er en selvfølge. Mine erfaringer i livet har gitt meg et viktig syn på familielivet. Jeg har lært masse av mine egne feil. Nå vet jeg med sikkerhet at vi er på riktig vei. Det er fordi vi tar stegene sammen som en trygg familie!

Jeg er fylt opp med kjærlighet fra mine nærmeste. Hver dag får jeg nye doser med varme og kjærlighet. Det er deilig å kjenne på denne omsorgen. Jeg har en ektemann som virkelig ser meg, og som vil gjøre meg friskere. Det er så uendelig godt å kunne kjenne på det hver eneste dag. Jeg vet at noen vil si dette er vel klissete å skrive. Men jeg bryr meg ikke om det. For jeg har endelig fått erfare hva kjærlighet, trygghet og respekt kan endre et liv. Det er en ny verden for meg. Jeg føler at jeg er på en oppdagelsesreise! Jeg har levd sammen med min kjære mann i noen år nå. Men jeg undres enda, og lærer nye ting hver dag. Det er så annerledes enn det livet jeg levde før.

Det er deilig å kunne si at jeg har det godt! Jeg blir glad når jeg tenker på det livet vi lever nå. Det er endelig mer solskinn enn det er skyer. Selv om tunge stormer kan komme innom oss, så jobber vi det bort igjen. For vi er så sterke sammen som familie. Det er oss fire. Jeg våger å snakke åpent om både gleder og sorger i livet mitt! Jeg er utrolig takknemlig for at livet førte oss sammen som en familie. Det har gitt så uendelig mange gode opplevelser og erfaringer! Jeg gleder meg veldig til fremtiden sammen med min kjære ektemann og sønner.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg