Vennskap gir meg en ny start!

Jeg er veldig glad for alle mine venner! Det er en stor glede i livet å kunne ha gode venner i livet sitt. Jeg er så utrolig heldig som har fått nye vennskap her i Mandal. Det gir meg muligheten til å kunne starte helt på nytt igjen. Jeg har heldigvis fått bli kjent med flere flotte mennesker i løpet av året. Det er deilig å kjenne på gode og nære vennskap. Jeg elsker å kunne dra på kafe eller hjem på besøk. Å sitte sammen med venninner i flere timer er verdifullt for meg! Jeg kan prate med dem om mine tanker og ideer. Jeg kan be om gode råd dersom jeg har kommet i ulike dilemmaer i livet. Jeg setter utrolig stor pris på denne muligheten. Det har virkelig hjulpet meg til å ta nye steg fremover i løpet av dette året her!

Jeg måtte våge å slippe inn nye mennesker i livet mitt! Jeg er jo sosial av meg, men det var en bøyg å la dem komme skikkelig innpå meg som venn. Jeg jobber enda med de vonde tankene om at vennskap ikke er ekte. Det har vært ganske vanskelig å jobbe med disse tingene. Men jeg har valgt å trosse de vonde tankene, og virkelig gi nye mennesker en sjanse. Det har vist seg å være veldig smart. Jeg gleder meg utrolig mye til å hver eneste gang jeg  skal være sammen med venninner! Og jeg føler det er en fordel at vi er så voksne som vi er. Da har vi ulike erfaringer som vi kan dele med hverandre. Jeg har tatt mot til meg flere ganger, og virkelig bedt om deres råd. Det har vært lærerikt.

Jeg gleder meg veldig til å utvikle vennskapene enda mer! Kanskje jeg til og med får enda flere venner etter hvert som tiden går. Jeg føler meg mye tryggere på meg selv nå, og da kan jeg bidra mer sammen med venninner. Det er godt å kjenne at man er omgitt av gode venner. Jeg vet at der vil komme stunder der jeg igjen blir usikker. Da skal jeg virkelig jobbe med meg selv. For jeg vil ikke at min usikkerhet skal ødelegge for gode vennskap!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg