Vi er så heldige!

Det har vært en veldig fin jul her i Mandal. Vi koste oss, og hadde noen veldig gode juledager. Nå er det en rolig romjul, og ungene nyter skolefri. Jeg har ikke så veldig mange planer for disse dagene. Men jeg håper at det blir litt fysisk aktivitet, og noen koselige kvelder her hjemme med familien min. Jeg skal ut med noen venninner fredag kveld, og det gleder jeg meg veldig til. Det blir kjekt med en kveld med bare jenter og masse latter! Stemningen pleier å være veldig god når vi er sammen. Det er herlig å kunne få oppleve.

Jeg forsøker å nyte disse dagene! Det er ikke noe stress, og jeg kan gjøre det jeg vil. Vi har veldig godt av å ha noen slike dager. For jeg føler virkelig at vi løper nok resten av året. Jeg har gitt meg selv en rolig jul. Det har vært veldig deilig for meg. Jeg har kun vært gjest, og det har jeg virkelig kost meg med. Det kommer en travel tid fremover, så det gjelder å nyte dagene mens de er her. Vi har hatt blide unger hele julen, og alle gavene falt ble godt mottatt. Det var veldig kjekt å se hvor glade og fornøyde begge to ble på julaften.

Vi har vært heldige! Julen ble veldig fin i år, og det skal vi ha som et godt minne. Nå ser vi frem til nyttårsfeiring i Egersund. Jeg håper at disse dagene blir gode, og at familiebåndene styrkes enda mer. Jeg kjenner på en dyp glede inni meg, og jeg er så utrolig glad for det livet vi lever nå. Jeg gleder meg til å se hvordan livet fortsetter for oss alle sammen. Jeg vet at vi har kommet veldig langt. All jobbingen har gitt resultater. Nå må vi fortsette i samme sporet, så kommer vi oss velberget gjennom alt sammen.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg