Godt Nytt År!

Da vil jeg veldig gjerne få ønske alle mine lesere et riktig Godt Nytt År! Jeg håper at Dere har hatt en veldig fin feiring sammen med familie og venner. Jeg håper inderlig at ingen er skadet av fyrverkeri, og at alt har gått fredelig for seg. Jeg hadde en veldig fin feiring sammen med min familie. Det var koselig og veldig kjekt å være sammen med mennesker som jeg er veldig glad i. Det er alltid deilig å kunne være sammen med mine nærmeste når man går inn i et nytt år. Jeg håper inderlig at 2018 blir et veldig fint år for oss alle sammen!

Nå begynner hverdagen ganske raskt. Vi skal komme oss hjemover igjen i formiddag. Så blir det å renske huset for julepynt. Det skal bli godt å komme seg inn i gamle rutiner igjen for store og små. Det er deilig med ferie, men hverdagen er ikke så aller verst for min del. Jeg er klar for å legge inn masse innsats både privat, i frivillig arbeid og i WeLG Foredrag. Jeg gleder meg også veldig til å komme skikkelig i gang med Linedance igjen. Det har jeg virkelig savnet i julen. Nå trenger kroppen å komme i skikkelig aktivitet igjen. Det har blitt en del god mat, og lite aktivitet i julen.

Jeg håper at alle sammen er klar for et nytt år! Jeg gleder meg til å komme i gang med aktiviteter igjen. Kjøkkenpraten starter opp igjen mandag 8. januar kl 11 på Stedet (over Fretex). Jeg gleder meg til å møte igjen alle fremover. Jeg har mange klemmer på lur til alle som trenger en! Jeg er klar for å sparke i gang 2018! Jeg håper at Du blir med! Det kommer til å bli en spennende reise fremover, og bloggen skal få være med meg hver eneste dag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg