Jeg må prøve og feile!

Det er mange ting som skjer for tiden. Jeg er i gang med veldig mange prosesser på samme tid, og det krever en del av meg. Jeg må våge å prøve og feile! Det kan være utfordrende på veldig mange måter. Men jeg har kommet frem til at det kan ikke nytte å vente på bedre tider. Jeg må ta tak i de tingene som hemmer min utvikling. Jeg har derfor kommet i gang med å utvide min tekniske innsikt. Jeg har tatt noen kurs via internett, og lært masse allerede. Jeg er på god vei til å kunne lage på webinar og eget nettkurs. Det er veldig mange hinder som jeg må klatre over. Før kunne jeg gi opp med en gang. Men nå er jeg mer bestemt enn noen gang, og er klar for å klatre videre på denne læringskurven!

Jeg kommer til å gjøre noen feil! Det er ikke mulig å unngå det. Så jeg forbereder meg på at det kan komme noen utfordringer som slår meg litt ut. Men det er deilig å kjenne på en gnist inni meg som sier at jeg skal ikke gi opp. Her om dagen fikk jeg et gjennombrudd, og mestringsfølelsen var helt enorm. Jeg ble så stolt over egen innsats at jeg måtte ringe min mann for å dele gleden min med ham! Han kjenner meg godt, så jeg tror han faktisk ble litt glad han også på mine vegne. Jeg klarte å fikse ting selv på grunn av at jeg hadde tatt imot ny kunnskap. Det blir en viktig ting for meg fremover. Jeg må gi meg tid til å innhente kunnskap. Jeg har fortsatt veldig mye å lære!

Livet inneholder seire og tap. Noen ganger kommer det mye bra, og så kommer der plutselig noe som er vanskelig. Men slik er jo livet for alle sammen! Det er viktig å tenke på det når man sliter med noe. Du er ikke alene som sliter iblant! Vi har alle sammen våre svake punkter. Jeg har tatt tak i noen av mine, og det føles veldig bra. Jeg blir stadig mer og mer trygg på meg selv og egne ferdigheter. Det trenger jeg for å utvikle meg videre. Slik kan det også være for deg!

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg