Nå skal ideer bli til virkelighet!

Jeg har tenkt ut mange gode planer. Det er veldig mange ting som jeg ønsker å drive med. Jeg er engasjert, og er veldig motivert for et nytt år med nye muligheter. Men nå er det på tide å gjøre ideer om til virkelighet, og virkelig komme i gang med jobbingen! Det er veldig kjekt og spennende. Jeg har stort fokus på å bli mer synlig i blant folk. Jeg er helt nødt til å være aktiv på alle de sosiale mediene, og by på meg selv. Så det blir noen timer på sosiale medier i løpet av dagen. Jeg er ganske aktiv, og det er ikke noe problem for meg. Men det er mange ting som jeg må huske på. Det er nemlig ulike målgrupper på de ulike plattformene, og jeg må tenke over hva jeg publiserer.

Jeg gleder meg over de gode tilbakemeldingene som kommer til meg! Det gir meg påfyll av god energi, og jeg stortrives med mitt opplegg. Nå gjelder det å skaffe flere oppdrag til WeLG Foredrag etter hvert. Jeg føler meg sikker på at ting vil løsne etter en tid med synlighet i offentligheten. Jeg føler meg heldigvis veldig sterk, og er klar for å fronte mitt eget firma. Det er spesielt å satse på sitt eget konsept! Det er veldig stas for meg personlig. Jeg håper bare at helsen min tillater meg å jobbe med dette på sikt. Det er jeg som bestemmer dette helt selv, så tempoet styrer jeg og familien min.

Jeg jobber masse med bilder og video. Nå skal mer og mer kommunikasjon komme på små videosnutter jevnlig på internett. Jeg må jobbe med komfortsonen min, og det er veldig utfordrende. Men jeg føler meg stadig tryggere foran kameraet, og får gode tilbakemeldinger på det som jeg legger ut. Dette hadde vært helt utenkelig for bare få år siden. Men livet har kommet seg videre, og jeg henger med så godt som jeg bare kan! Jeg merker at det gjør meg tryggere og sterkere. Det er godt å kjenne på slike følelser! Når jeg kan fikse dette, så er det plutselig veldig mange muligheter. Jeg blir glad av å drive med dette, og det smitter over på resten av familien min!

Jeg ser virkelig frem til å jobbe med mitt prosjekt! Det er veldig viktig for meg, og jeg trenger alle de heiaropene som jeg får av Dere! Jeg er nemlig ikke alltid like trygg på meg selv. Men det går riktig vei, og det skal jeg virkelig nyte. 

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg