Det er gøy å lære nye ting!

Jeg har den siste tiden blitt mer og mer interessert i å finne ny kunnskap! Det er utrolig givende å lære nye ting. Jeg merker at det inspirerer meg, og gjør meg energisk. Jeg tenker hele tiden på hvordan jeg kan jobbe meg videre. Det er en positiv tankeprosess som opptar hjernen min for tiden. Det er ikke så veldig mye tungsinn for tiden, og det nyter jeg virkelig! Det er godt å kunne tenke på andre ting, og bruke sin energi på å skape vekst i eget liv og firma. Jeg har nemlig en veldig stor tro på at ting vil løse seg mer for meg dette året her. Det er viktig med en positiv holdning, og gi litt mer blaffen i hva andre mennesker tenker og synes. Jeg har bestemt meg for å satse, og da er det viktig ¨holde seg til den planen. Så lenge jeg har min kjære mann i ryggen, så tørr jeg å satse på meg selv fremover!

Jeg vil videre i livet mitt! Jeg ønsker påfyll av kunnskap, slik at jeg kan åpne nye dører. Jeg trenger litt kunnskap før jeg kan kaste meg over mitt nye prosjekt. Det blir veldig spennende for meg å jobbe med webinar. Jeg har mange tanker og ideer. Jeg har flere temaer som jeg vil jobbe videre med. Jeg tror det kommer til å bli en bra måte å få formidlet litt av det som jeg vil drive med. Jeg har sett på flere webinar selv, og gjort meg noen tanker om hva jeg liker og hva jeg misliker. Det er mange ting som man må tenke over. Det viktigste er et godt budskap, og en positiv energi som smitter til de som lytter på! Jeg gleder meg veldig til å komme skikkelig i gang med dette prosjektet! Jeg føler at ting har kommet snikende veldig gradvis, og nå er jeg straks klar til å ta noen flere steg!

Det er kjekt å lære! Det er viktig for oss alle sammen. Man trenger å få innsikt i nye ting, og man kan ta med seg den kunnskapen videre i sin hverdag. Jeg gleder meg til å bruke min nye kunnskap. Det vil gi meg nye muligheter, og jeg kan bidra i samfunnet på enda flere områder! Det føles veldig bra inni meg. 

Vi blogges! 

Sjekk ut www.welgforedrag.com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg