Vi klarer oss godt!

De siste årene har vært en reise som har gitt oss mange erfaringer. Det har vært noen harde stunder, men også veldig mange positive opplevelser! Jeg er glad for at det går fremover med oss alle sammen. Hverdagen kommer og går. Uker flyr av sted, og månedene kommer og går. Jeg føler mange ganger at det går litt vel kjapt i svingene. Det er ganske rart å se hvordan ungene vokser til, og de er blitt så flotte gutter! Jeg kjenner på en stolthet som mødre skal kjenne på. Det er en stor glede å dele hverdagen med mine barn og min kjære ektemann. Jeg har noen harde perioder iblant, men hverdagen min er likevel ganske god. Jeg fokuserer på det som er godt og positivt!

Vi klarer oss fint selv. Det er viktig å kunne stå stødig på egne føtter. Jeg har jobbet veldig mye med stabilitet og forutsigbarhet. Det har vært helt avgjørende for vår fremgang. Det kommer vil til å fortsette med i fremtiden. Det er veldig viktig for meg at alle sammen får en veldig god fremtid. Det er det som vi jobber for hver eneste dag. Vi har et stort ansvar som foreldre. Vi skal hjelpe ungene inn i en verden som er full av utfordringer og fallgruver. Da er det viktig å være godt forberedt på godt og vondt.  Vi har erfaringer med oss i ryggsekken som har satt spor. Men vi er sterkere nå. Det kommer til å gå bra med alle sammen. Det skal jeg jobbe for så lenge jeg lever!

Det er godt å kjenne på fremgang! Når jeg ser tilbake på det som har vært, så kan jeg meg hånden på hjertet si at livet er helt annerledes. Det er en positiv utvikling som gleder oss alle sammen! Jeg skal sammen med min kjære mann gjøre jobben videre slik at fremgangen fortsetter slik som vi ønsker oss!

Vi blogger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg