En spennende vår!

Det kommer til å gå fort mot vår for min del. Det er allerede kommet inn en del datoer i kalenderen som er opptatt fremover. Jeg har mye kjekt å se frem til. Jeg kommer til å lære utrolig mye fremover, og oppleve mye som er spennende for meg. Jeg skal ha noen turer til Oslo, og planlegging er allerede i gang her hjemme. Vi må spikre en god løsning her hjemme slik at jeg kan slappe av når jeg er på tur. Det er godt at jeg har en familie som vil stille opp for meg. Jeg skal være borte i 5 dager i strekk den ene gangen. Det kommer til å bli rart å være vekke fra mine nærmeste såpass mange dager. Men jeg satser på at det kommer til å gå bra. Jeg vet at det vil fungere bra hjemme uten meg. Jeg må overlate ansvaret til de som skal være her.

Mental Helse fyller 40 år, og skal feire med konferanse i begynnelsen av mars. Så er Ledermøtet satt opp i dagene etterpå. Så da blir det en blanding av faglig og festligheter disse dagene. Jeg ser virkelig frem til å dra på dette arrangementet. Det er mange gode mennesker som skal snakke til oss. Jeg er sikker på at det kommer til å bli en god opplevelse. Nå kjenner jeg jo flere mennesker der også, så det er ikke så veldig skummelt lenger. Nå blir det egentlig bare kjekt å møte de igjen. Det er godt å kjenne at redselen er sluppet taket på akkurat det. Jeg trenger slike oppturer innimellom alt annet som skjer. Det blir noen dager hvor jeg kan fokusere på meg selv og frivillig arbeid!

Så er det jo også tid for årsmøter alle steder i løpet av våren. Det kommer en del arrangement som jeg skal være med på. Det er alltid spennende med slike årsmøter. Der skal være valg på nye styremedlemmer. Jeg sitter ett år til i alle verv som jeg har nå. Så jeg kan skal være aktiv minst ett år til, så får vi se hvordan helse og privatliv er når vi kommer så langt. Jeg har veldig mange gode opplevelser så langt, og trives veldig godt med frivillig arbeid. Det gjør meg sterkere, og mer selvsikker. Jeg får brukt meg selv som en ressurs. Jeg lærer vanvittig mye, og trenger mer tid på å få inn omfanget av alt sammen. Det blir en spennende vår! Jeg gleder meg veldig!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg