Jeg er sårbar!

Jeg merker på meg selv at jeg er sårbar. Det er til tider veldig vanskelig. Jeg skulle inderlig ønske at jeg kunne følt meg sterkere i noen settinger. Det har kommet seg veldig på mange ting, og jeg takler veldig mye mer nå enn tidligere. Men så er det denne sårbarheten som setter meg tilbake iblant. Jeg blir vippet av pinnen. Jeg kan være veldig klar over hva som vil skje, men likevel så reagerer kroppen min veldig sterkt. Slike hendelser liker jeg slettes ikke. Det er noe som jeg må jobbe med fremover. Jeg må lære kroppen min at det er trygt for meg nå. Det er ikke nødvendig å bli vippet av pinnen i disse situasjonene lenger. Jeg skal få hjelp til disse tingene. Det er jeg bare helt nødt til å ta fatt i. Jeg ønsker ikke å ha det slik fremover. Jeg vil veldig gjerne være en sterk dame som klarer det meste. Men jeg er bare et menneske.

Jeg føler meg veldig liten iblant. Noen ganger er det bare som om jeg krymper helt sammen. Særlig når jeg kjenner på hat. Det er så utrolig vanskelig å kjenne på. Jeg forventer ikke at alle mennesker skal være enige med meg. Men det er ikke nødvendig å spre hat og vonde blikk. Det er bare smålig og lite konstruktivt. Men jeg må leve med det. Slik kommer det til å forbli. Jeg lan ikke endre andre mennesker. De har tatt sine egne valg akkurat som meg. Men det gjør meg trist. Jeg kan ikke unngå å kjenne på det. Jeg føler meg likevel ganske maktesløs i forhold til dette. Jeg kan ikke endre fortiden. Nå skal jeg se fremover, og forsøke å komme meg gjennom alt det som skjer rundt meg.  Der skjer veldig mye som er spennende og positivt. Det er viktig at vi fokuserer på det nå.

Det hadde ikke vært greit å leve følelsesløs. Så jeg forsøker å leve et så godt liv som mulig. Det er viktig så se på de gode tingene i livet. Det er det som fører oss videre fremover. Men jeg kommer til å slite iblant. Sånn er jeg bare. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg