Jeg vandrer videre…

Jeg har hatt mange rare tanker den siste tiden. Det er vanskelig å spå hva som vil skje fremover. Jeg jobber så aktivt som jeg kan med å bygge meg et solid nettverk for WeLG Foredrag. Jeg er aktiv i frivillig arbeid, og kommer til å få mange spennende opplevelser gjennom dette i fremtiden. Det er både gøy, spennende og litt skummelt. Når jeg tenker over hvordan jeg ønsker at fremtiden min skal være, så kommer sommerfuglene i magen min. Jeg ønsker å videreutvikle mine foredrag og nettkurs. Jeg ønsker å jobbe så aktivt som helsen min tillater meg. Det er mange ting som kommer til å bli utfordrende dersom jeg lykkes med mine planer og ønsker. Men jeg har sagt til meg selv at nå er det riktig å forsøke. Man lever bare en gang.

Jeg jobber meg derfor fremover. Selv om det er mye som blir gjort mens jeg ligger på sofaen. Det handler om en indre motivasjon som jeg ikke klarer å legge vekk. Det er godt å kjenne at man er på riktig vei. Men det er en del ting som er litt utfordrende for meg i hverdagen min. Jeg har jo en del sykdommer som setter i gang litt trøbbel iblant. Men jeg nekter å gi opp drømmene mine. Det er faktisk helt avgjørende for meg å kunne jobbe videre med dette. Det blir altfor mye tungsinn dersom jeg ikke kan det. Jeg trenger virkelig å bruke hjernen min på konstruktive oppgaver. Da minsker tungsinnet litt etter litt, og dagene  blir lysere. Så lenge man tar alle følelser på alvor og bearbeider dem underveis, så kommer det til å gå veldig bra!

Så da vandrer jeg videre gjennom hverdagen. Jeg forsøker å gjøre så godt som jeg bare kan. Det er mange ting som jeg kan bruke tiden min på. Men det er WeLG Foredrag som er min drøm. Jeg ønsker å være en ressurs for andre mennesker. Det blir spennende å se fortsettelsen på dette! Det kan bli en veldig spennende reise!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg