Jeg blir kontaktet av dansker!

Jeg er svært aktiv på Linkedln for tiden, og nettverket mitt vokser hver eneste dag. Jeg har de siste ukene kjørt en kampanje for WeLG Foredrag. Den har fått veldig gode tilbakemeldinger. Jeg regnet egentlig med å få en del norske kontakter, og var veldig fornøyd med det. Men nå har det skjedd en del ting som jeg stusser over. Jeg har fått kontakt med veldig mange dansker og en del svensker! Og jeg har fått en del positive og hyggelige kommentarer og meldinger fra særlig de danskene som har kommet til mitt nettverk. Det er veldig kjekt, og jeg gleder meg over hver enkelt medlem av mitt nettverk. Men det var sannelig litt rart når jeg oppdaget at statsministeren i Danmark ønsket å være med  i mitt nettverk!

Jeg har gått fra 200 følgere til over 4500 i løpet av få uker! Det er helt utrolig! Men så er det tydeligvis interesse for å høre mer om psykisk helse og mestring. Det er veldig kjekt å kunne få så mange kontakter via internett, og muligheten for videre samarbeid er absolutt mulig. Det er uansett en veldig fin markedsføring for WeLG Foredrag. Jeg er veldig glad og stolt over den store responsen. Det gir meg ny energi, og jeg ser at der finnes mennesker som er interessert i mitt arbeid. Jeg er veldig klar for å jobbe videre med dette. Jeg har muligheter som jeg ikke ante eksisterte. Nå er det viktig å beholde roen, og jobbe videre med å bygge et fundament som er stødig og sterkt.

Tallet på følgere øker hver eneste dag. Dette er en spennende reise å være med på. Jeg gleder meg over fremgangen, og det skal gi meg muligheter til oppdrag på sikt. Jeg er spent, og er veldig interessert i å komme meg videre. Jeg håper inderlig at Dere er glade for det som skjer, og at dere heier meg videre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg