Helsen kommer først!

Så fikk jeg det bekreftet hos kiropraktor i går. Kroppen min er ikje en kropp. Den er granitt! Jeg har en dønn stiv kropp med svært betente muskler. Hver eneste berøring er vondt. Jeg har latt kroppen min ta støyten i alle år. Den psykiske smerten har satt seg fysisk i kroppen min. Det et ikke rart at jeg har kjent på mye smerter de siste månedene. Nå må jeg innse at denne kroppen trenger behandling både fysisk og psykisk. Jeg er kun 40 år, men kroppen min er steinhard. Jeg hadde en fantastisk flink kiropraktor i går, og jeg skal fortsette med behandlinger fremover i tillegg til trening. Jeg har bestemt meg for å ta dette på alvor. Jeg kan ikke leve med en slik kropp. Mine revmatiske lidelser vil alltid være en del av meg. Men jeg må nå ta imot all den hjelp som jeg kan få.  Jeg er på beina, og jeg smiler selv om smertene herjer med meg!

Det er viktig for meg å kunne fungere i hverdagen. Jeg vil være en aktiv mamma og ektefelle. Nå skal jeg prioritere helsen min sterkere. Det betyr ikke at jeg slutter med alt annet. Men det skal prioriteres høyere. Jeg må ta grep før det smeller. Det er nok noen vonde behandlinger som venter på meg fremover. Men det skal bli bedre etterhvert som tiden går. Nå er det ny time i morgen hos kiropraktor. Så skal vi lage en plan for de neste ukene. Det vil bli tøffe tak, men jeg er nødt til å ta imot hjelp. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg