Velkommen Februar 2018!

Det er alltid deilig å komme i gang med en ny måned! Februar føles alltid mye kortere enn januar, og da nærmer vi oss plutselig bedre tider. Jeg skal forsøke å komme meg gjennom denne måneden så godt som mulig. Jeg ser frem til å få gjennomført noen årsmøter i frivillig arbeid. Så da blir det skriving av årsberetninger og handlingsplaner. Det blir valg, men jeg er ikke på valg i år. Jeg sitter et år til i alle verv som jeg innehar per dags dato. Men det blir spennende å se hvordan styrene blir satt sammen fremover. Jeg er klar for å jobbe videre i frivillig arbeid, men må ta litt mer hensyn til min egen kropp og helse. Jeg er i hvert fall glad for at jeg er aktiv i de ulike organisasjonene. Det har gitt meg mange vennskap som jeg setter stor pris på. 

Jeg håper på en del gode treff med mine venninner denne måneden her. Det hjelper alltid på humøret. Jeg føler meg glad når jeg er sammen med mine venner. Det flytter fokuset bort fra det som er vanskelig i livet mitt. Jeg skal være fysisk aktiv fremover. Jeg skal gå mange turer, og jeg skal gå til behandlinger. Nå er hovedfokuset mitt på å bedre egen helse. Jeg trenger å komme mer i vater med egen kropp. Da er det prioriteringene som blir viktige fremover. Jeg går stadig nedover i vekt, og blir dermed mer aktiv også. Kroppen min er i endring. Det er ikke alt som jeg liker , men noe er jo ok. Jeg føler kanskje at kroppen min bli mer og mer revmatisk plaget, og leddene er vonde. Men jeg skal fokusere på positive ting, og trene meg bedre. Det kommer til å hjelpe meg videre i livet.

Jeg har endret litt på rutinene på bloggen, og det føles veldig riktig. Det er en lettelse å ikke måtte produsere like mye som før. Da kom skrivegleden tilbake igjen til meg. Det var riktig å redusere antall innlegg per dag. Jeg trenger ikke å kreve så utrolig mye av meg selv fremover. Dette er mer enn godt nok! Jeg tror denne måneden kommer til å bli bra! Jeg skal i hvert fall gjøre mitt aller beste fremover! Takk for at Dere følger meg her på bloggen min!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg