Endelig fredag!

 

Denne uken har vært veldig lang! Når man ikke klarer å gjøre så mye, så er dagene veldig lange. Men jeg kommer meg mer og mer i gang. Det går sakte fremover med meg. Jeg smiler selv om smertene fortsatt er store. Jeg har nemlig ikke mistet motet mitt denne gangen! Det kommer til å gå bra med meg, og jeg er i trygge hender. Flotte fagfolk som virkelig forstår, og som hjelper meg trygt videre. Det er godt å kunne kjenne på det. Jeg føler meg ivaretatt på en veldig god måte, og det gjør meg optimistisk. Jeg trenger denne kroppen her. Den skal bære meg videre i livet. Alt henger sammen. Jeg må jobbe med meg selv fremover. Men det er jeg jo vant til. Det er ikke noen ting som kommer av seg selv i livet mitt! Her må der til stadighet kjempes for fremdrift og rettferdighet! Sånn er livet.

Det skal bli deilig med helg! Jeg ser alltid frem til å få min kjære mann hjem fra jobb. Da er jeg enda mer trygg og rolig her hjemme. Han er en vidunderlig støtte for meg. Vi hjelper hverandre gjennom alt som vi møter på. Det er godt å kunne ha en helg med få planer. Jeg skal bruke helgen på å gå tur i Furulunden. Jeg ser frem til å komme meg ut i frisk luft. Det trenger jeg virkelig å få gjort nå. Jeg skal også ta bilder som jeg skal bruke i bloggen min og på sosiale medier. Det er mange motiver å finne i naturen. Så slipper dere å se ansiktet mitt overalt! Det kan jo være godt med litt variasjon på bildefronten. Men jeg må faktisk skjerpe meg litt. For jeg tar meg nemlig ikke tid til å ta bilder når jeg går tur. Jeg haster jo veldig av sted hver eneste gang. Det skal det bli slutt på. Nå skal jeg nyte øyeblikkene så godt som mulig!

Jeg ønsker Deg en nydelig helg! Jeg håper at Du får en fin helg sammen med de som du er glad i. Gi deg selv gode øyeblikk i hverdagen, og spre raushet og kjærlighet! Da kommer der faktisk veldig mye godt tilbake igjen til Deg! Kos deg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg