Bloggen min er ekte!

For øyeblikket er det en heftig krangel blant toppbloggere i Norge. Jeg skjønner veldig godt at mange tenker negativt om blogg og bloggere. Det har blitt veldig mye fokus på overfladiske ting. En slags betalt reklameplass for alt som dyrker det kroppspresset vi blir utsatt for. Unge kvinner som ikke tenker helt over hvilket forbilde kan faktisk er. Jeg blir skremt over hvilket materialistisk fokus som råder i bloggmiljøet. Men slik er det når mulighetene kommer til unge mennesker. En tykk lommebok frister, og holdningene drukner litt i fristende pengesummer for en annonse eller to.

Jeg har en liten blogg. Jeg tjener ikke penger på bloggen min. Jeg har hele tiden vært veldig opptatt av at bloggen min skal være ekte. Jeg vil fokusere på det som virkelig betyr noe for meg. Jeg er glad i sminke, men bloggen trenger ikke bli et utsalg for sminke. Jeg er glad i klær, men trenger ikke å fortelle hvor dere skal kjøpe klær.  Jeg har behov for å skrive om helt andre ting. Jeg vil være en seriøs blogger. Som vil gjøre en forskjell. Jeg vil ikke være en del av det kaoset som råder blant bloggerne. Jeg trenger ikke det kjendis hysteriet. 

Jeg har nok valgt feil dersom jeg ønsker popularitet. Jeg er glad for de valgene som jeg tok fra første dag. Jeg er takknemlig for hver leser. Dersom bloggen min en dag blir større, så ønsker jeg likevel å være på min måte. Jeg utleverer nære tanker og erfaringer. Men jeg verner likevel om min familie. Som voksen blogger så tenker jeg mer over det jeg skriver. Veldig mange unge bloggere har ikke de sperrene. Det er skummelt. Det skaper et inntrykk av bloggere som ikke er bra. Vi må alle ta ansvar for det vi skriver. Sånn er livet. Vi bestemmer selv. Jeg har tatt mine valg, og det står jeg for.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg