Deilig med sminkefri helg!

 

Denne helgen har jeg slappet godt av her hjemme. Det har vært OL på tv, og koseklær har vært på hele helgen. Jeg har faktisk kun gjort det som har vært helt nødvendig. Det har vært herlig å ha en sminkefri helg! Jeg har latt hele kroppen få slappe av mest mulig, og det har virkelig føltes deilig. Noen ganger må man bare legge alt annet til side, og kun fokusere på familie og hvile. Jeg har blitt mye flinkere til det i det siste. Jeg vet nemlig at jeg trenger kreftene senere, og benytter meg av de frihelgene som jeg får. Vi har kost oss med god mat, og det har vært veldig god stemning her hjemme. Vinterferien er akkurat startet her hos oss. Ungene fryder seg over å slippe skole den kommende uken!

Noen ganger trenger kroppen en pustepause! Jeg er blitt veldig glad i sminke, men merker også at huden trenger hvile iblant. Det er godt å la huden få luft. Jeg innvilger meg derfor sminkefrie dager. Det er veldig bevisst. For jeg vil ikke bli avhengig av sminke for å ha det godt med meg selv. Jeg merket nemlig kjapt at sminke gir en maske som man kan gjemme seg bak. Jeg var innom en butikk i går. Usminket og med en hårsveis som egentlig ikke var særlig fin. Men jeg gav blaffen. Vi skulle kun kjøpe litt lørdagsgodt, og da gadd jeg ikke pynte på fasaden for å gjøre det. Vi trenger å være helt naturlige iblant. Heldigvis elsker mannen meg både med og uten sminke!

Nå kommer en uke med litt annerledes timeplan siden ungene har vinterferie. Men jeg skal holde meg i gang med både trening og aktiviteter. Jeg skal jobbe med WeLG Foredrag, og med Mental Helse. Det er spennende å drive på med begge deler. Jeg ser frem til en fin uke sammen med mine kjære barn! Vi trenger noen pusterom iblant!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg