Blir jeg noengang tålmodig?

Det er ikke alltid like enkelt å være rolig og tålmodig. La tiden jobbe med meg. Se resultatene etter hvert som tiden går. Jeg vil aller helst ha resultater der og da. Jeg er ekstremt utålmodig. Den motoren som går og går inni meg er ekstremt vanskelig å håndtere i perioder. Jeg sliter med å se de gode resultatene som faktisk allerede er kommet på plass til WeLG Foredrag og meg selv. Jeg vil alltid videre fremover. Nesten uansett hvordan formen min egentlig er. Jeg sliter fælt med å holde tempoet nede på et forsvarlig nivå. Det er nesten umulig å skru helt av. Det er noe som jeg virkelig må jobbe med fremover. For dette kommer til å bli veldig bra til slutt. Da nytter det ikke å være sliten før man har begynt på jobben. Jeg skulle iblant virkelig ønsket at jeg var mer tålmodig av meg.

Det er ikke mulig for meg å slutte å tenke. Jeg jobber inni hodet mitt samme hva jeg gjør. Jeg klarer å minske det litt når jeg trener eller er kreativ. Men ellers så jobber hodet mitt veldig mye. Det krever energi, og jeg blir jo sliten. Men sånn er det å leve med en traumatisert hjerne. I tillegg til en haug med ADHD symptomer, så blir det en fin blanding. Jeg skal ikke klage for mye, for den energien har holdt meg på beina i lange tider. Men jeg blir noen ganger litt lei av alle de tankene og ideene som alltid svirrer i hodet mitt. Jeg vil alltid jobbe meg fremover, og finne nye løsninger slik at WeLG Foredrag blir populært. Sånn er det ¨å ha et brennende ønske om å gjøre en forskjell for andre mennesker.

Jeg må lære meg å nyte det som jeg allerede har oppnådd. Men jeg merker at det er vanskelig å tenke slik. For i mitt hode skal jeg alltid videre. Jeg lurer på om det noen gang blir annerledes inni hodet mitt? Skal jeg alltid leve med denne motoren inni meg? Kommer jeg til å takle det i det lange løp, eller blir jeg veldig lei? Tiden vil vise. Men jeg er glad for at min energi holder meg i gang. Jeg skal nemlig få lov til å oppleve mye på grunn av denne tilstanden jeg lever i! Det gjelder å snu det til noe positivt. Jeg har i hvert fall pågangsmot nok! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg