Vi har bodd her i 3 år!

I dag er det faktisk akkurat 3 år siden jeg og ungene flyttet hit til Mandal! Det er en av de aller viktigste avgjørelsene jeg har tatt i livet mitt. Det er godt på kunne si at det var en riktig avgjørelse. Ungene trives godt, og har mange venner her. Jeg stortrives, og opplever fremgang og nye vennskap. Det er virkelig godt på bo her. Jeg har virkelig klart å finne et hjem som jeg trives i. Sammen med min kjære ektemann så jobber vi oss fremover. Det har vært en prosess, og vi har jammen meg hatt stor fremgang. Det er viktig å glede seg over de gode tingene i livet. Jeg har ikke angret en eneste gang på avgjørelsen om å flytte hit. Jeg kjente med en gang at det ville være den riktige løsningen for oss.

Disse årene har virkelig gått fort! Det har skjedd så mye, og vi har opplevd oppturer og nedturer sammen. Men i dag vet jeg at vi er på riktig vei. Jeg har jobbet veldig mye med meg selv i disse årene. Det har vært veldig mange ting som måtte forandres på. Jeg har også jobbet med å ta i mot kjærlighet og trygghet. For her kan jeg være sikker på at alt er rolig og trygt. Det betyr veldig mye for meg og mine barn. Jeg har også fått en partner som jeg kan kommunisere med om absolutt alt. Det er deilig å kunne snakke sammen om alt som både gleder og tynger. Livet inneholder en del utfordringer, og det er utrolig deilig å være to om det. Vi jobber veldig godt sammen. Det er så utrolig herlig å kjenne på den kjærligheten som han gir meg i hverdagen.

Jeg er optimist med tanke på fremtiden! Jeg gleder meg til dagene som kommer. Vi skal jobbe oss gjennom alt det som skjer. Jeg vet at det vil være dager som er vanskeligere enn andre. Men jeg er rolig og trygg på at det skal bli bra. Vi har begynt på et liv her i Mandal som skal vare evig. Jeg er sikker på at det var riktig. Jeg er så takknemlig for at kjærligheten brakte meg hit!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg