Jeg har naturlige krøller!

Jammen skal man få seg noen overraskelser i hverdagen! Jeg hadde frisørtime i dag, og skulle bare stusse håret noen millimeter. Jeg gjør det for å forsikre meg om at håret er friskt og sterkt mens det vokser ut til å bli enda lenger. Jeg ønsker meg nemlig å ha et flott hår. Jeg har merket at jeg har naturlig fall i håret mitt. Men i dag fikk jeg for alvor se at jeg har naturlige krøller! Det var veldig rart å få midtskill og masse krøller. Jeg pleier alltid føne håret mitt, så jeg er ikke vant med å ha krøller. Men i dag droppet vi føneren, og vipps så kom der frem en del krøller. Jeg måtte se meg noen ganger i speilet før jeg landet ned på at dette kan bli veldig bra. Men jeg kan fortsatt variere på frisyren, og fikse det slik som jeg pleier å gjøre. Forandring fryder, men noen ganger trenger jeg litt tid til å venne meg til tanken.

Jeg har hatt veldig kort hår i over 15 år. Så det er unektelig enda litt rart å ha såpass langt hår nå. Men jeg liker det veldig godt, og gleder meg skikkelig til å se hvordan det blir når jeg har fått enda lenger hår. Jeg er veldig klar for å pynte meg fremover. Det gjør godt å pynte seg litt, selv om jeg ofte koser meg i koseplagg. Vi må alle sammen finne det som passer hver enkelt. Det som er ok for meg, trenger ikke være noe for deg. Jeg er i ferd med å finne mine egne veier på alt dette. Det er spennende og skummelt på samme tid. For jeg bruker mye mer tid på dette nå enn tidligere. Jeg passer bedre på meg selv. Det er noe som gjør meg godt, og som smitter over på andre ting. Jeg blir mer selvsikker. Det jobbes intenst på innsiden og utsiden. Nå finner jeg glede i mange nye ting. Jeg tenker mer på farger og stil. Jeg vil bare føle meg fin.

Denne bloggen er ikke en skjønnhetsblogg på noe som helst vis. Men den gjenspeiler meg og mitt liv. Nå er jeg i en prosess som medfører endringer. Det er mange brikker som skal på plass. Og jeg har funnet en måte å gjøre det på som fungerer fint for meg. Så får heller morgenstellet ta litt lenger tid. Jeg håper at dette blir bra fremover. Jeg gleder meg i hvert fall til å følge utviklingen selv!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg