Jeg er stolt!

Små steg fører også fremover. Noen ganger har jeg følt at livet står på stedet hvil. At vi ikke har kommet oss videre. Men når jeg ser meg rundt, så innser jeg raskt at livet er blitt veldig annerledes og bedre. Vi har alle sammen kommet veldig langt. Det er så mange ting som er enklere nå. Det gjør meg faktisk veldig stolt! Jeg har verdens beste sønner, og en fantastisk ektemann. Vi er et veldig godt team. Sammen har vi blitt sterkere og sterkere etter hvert som tiden har gått. Vi har som alle andre mennesker utfordringer i hverdagen vår. Men det går mye bedre nå. Da er det faktisk lov til å være litt stolt over seg selv og de som man er ekstra glad i. For vi vet hva som kreves av oss i hverdagen. Det er ikke alltid like enkelt å være meg. Heldigvis har vi aldri mistet håpet om en god fremtid. 

Jeg gleder meg veldig til å se hvordan fremtiden vil bli. Jeg er en veldig stolt mamma, og det er mange ganger jeg blir veldig rørt. Når jeg ser hvordan mestring har ført oss fremover, og jeg kan se gleden i ansiktet til mine kjære. Jeg kan la tårene trille av glede fordi man ser så mye fremgang. Det har kostet oss veldig mye å starte helt på nytt. Men det var det eneste riktige for oss. Vi har skaffet oss et nytt fundament i livet. Hjemmet vårt her i Mandal er gull verd. Det har blitt en solid base som hjelper oss gjennom hverdagen. Jeg vet at det er en stor omveltning å flytte midt i barndommen. Men jeg vet at det har gitt oss en fremtid som er lys. Det er veldig godt å tenke på. Det gir meg ro og overskudd.

Livet har gitt oss en del smeller. Der vil fortsatt komme utfordringer vår vei. Men vi står stødig sammen som en familie. Det er noe jeg setter enormt stor pris på. Jeg kjenner på både glede og stolthet. Det er ikke alle som liker mine valg. Det kan jeg leve greit med. For jeg ser utviklingen på nært hold. Jeg kjenner på kroppen min hvordan livet har endret seg til det bedre. Vi er så utrolig heldige. Kjærligheten førte oss til et nytt liv. Takk og pris at jeg valgte å satse på et liv sammen med min kjære.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg