Det går bedre nå!

Det er godt å kjenne at kroppen sakte men sikkert er i bedring. Jeg er fortsatt preget av forkjølelse , men merker bedring hver dag. Jeg har endel utfordringer med hoste og pust. Men jeg har rolige dager foran meg nå. Jeg skal ikke pushe meg selv mer enn det som er nødvendig fremover. Jeg sliter også med matlyst. Det smaker lite , og jeg drikker litt lite. Men jeg er streng med meg selv, og får i meg næring. Det ble en hard tørn denne gangen. Men jeg er trygg på at det blir bra om noen dager!

Familien passer godt på meg. Jeg er svært heldig som har så god ektemann som ordner opp. Jeg har kunnet slappe av. Det har vært deilig å kjenne på. Vi tok oss en kjøretur på søndag for å lufte meg litt. En hel uke på sofaen er kjedelige greier. Da var det godt å se noe annet. Det er ikke så mye som skal til. Vi fikk pratet litt, og jeg fikk bli litt mer kjent i Mandal. Vi voksne liker slike kjøreturer. 

Nå skal jeg ta en dag om gangen. Det er viktig for meg å bli frisk. Jeg forsøker å ikke stresse. Jeg er utålmodig av natur. Men det vil bli bra etterhvert. Tusen takk til alle dere som kommenterer på Facebook. Jeg blir så takknemlig og glad av å lese det. Jeg er heldig som har en så fin heiagjeng ! Dere er en viktig støtte for meg ! 

Jeg ønsker Dere alle sammen en fin uke! Nyt de gode øyeblikkene som livet gir !

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg