Folk kjenner meg ikke igjen!

Akkurat nå henger det en del plakater i Egersund med bilde av meg på. Det er fordi jeg markedsfører min konsert som skal være i Egersund Arena lørdag 7.april kl 19.00! Det er selvfølgelig ganske rart for meg å tenke over at jeg henger rundt omkring i butikkene. Men jeg ble virkelig litt overrasket da jeg fikk høre at vi har møtt på en liten utfordring i markedsføringen. Folk kjenner meg ikke igjen på bildet! De ser ikke at det er meg! Jeg ble faktisk ganske paff over det. Men jeg ser jo også at der er en stor forandring siden jeg flyttet hjemmefra. Jeg håper likevel at folk oppfatter at det er meg som skal ha konsert! Jeg må også erkjenne at jeg flirer litt av det, og koser meg litt. Det er litt digg å overraske folk, og sette dem litt ut. 

Jeg merket det sist jeg var i Egersund. Jeg kunne gå rett på folk som egentlig kjenner meg, og de reagerte ikke før jeg snakket til dem. Det har skjedd veldig mye med meg det siste året. Jeg har forandret meg veldig. Det er på godt og vondt. Men jeg liker forandringen min veldig godt, og trives mye bedre med meg selv nå. Det er mange brikker som har kommet mer på plass i livet mitt. Jeg føler meg finere, og trives mye bedre med mitt eget utseende. Det handler om å bli voksen, og finne seg selv. Jeg er mye roligere nå enn jeg noen gang har vært. Det er deilig å kjenne på de følelsene. Jeg har kanskje brukt lenger tid enn andre, men prosessen går sin gang.

Jeg er meg. Det er slik jeg ønsker å ha det. Jeg får heldigvis masse ros og gode kommentarer. Så ler jeg litt av at dere ikke kjenner meg igjen. Det stikker ikke dypt. Jeg har det bare litt moro. Denne endringen i livet mitt har vært en veldig lang prosess. Jeg kjenner at det har endret meg veldig mye. Det er mange ting som har kommet i kjølvannet av et stil skifte. Det handler ikke bare om de ytre tingene. Det handler faktisk vel så mye om det som skjer på innsiden. Det er det som er aller viktigst for meg å bli venner med. Jeg må være glad i meg selv. Det jobber jeg med hver eneste dag.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg