Godt å være hjemme i påsken!

Denne påsken skal jeg ikke reise noe sted. Jeg skal ikke være på Neset camping eller Egersund. Jeg har i samråd med min kjære bestemt meg for å slappe godt av her hjemme. Jeg har vært gjennom noen tunge uker med mye sykdom og plager. Nå er jeg egentlig nesten helt frisk igjen, og det føles veldig deilig. Jeg velger derfor å fortsette fremgangen her hjemme. Jeg må også bruke en del tid på øving til konserten min som virkelig nærmer seg. Jeg har heldigvis en mann som virkelig skjønner meg, og som tenker veldig likt som meg. Vi var derfor veldig enige i denne løsningen dette året her. Min kjære mann tar seg en liten tur til vogna sammen med minstemann mens jeg og eldstemann blir her hjemme. 

Det er selvfølgelig litt uvant å kun være hjemme i påsken. Men jeg trenger minst mulig stress nå. Jeg er faktisk helt nødt til å skjerme meg selv litt i noen dager. Jeg trenger ro, frisk luft og godt selskap. Jeg skal kose meg sammen med familien min, og med mine venninner. Det kommer til å bli en veldig fin påske. Jeg gleder meg veldig til jentekvelden på fredag. Slike ting er viktig for mitt humør. Jeg trenger å kunne kose meg sammen med de som jeg er glad i. Jeg føler meg veldig heldig som kan kombinere disse tingene her hjemme i år. Jeg skal fokusere på velvære og rehabilitering. Jeg skal spise god mat, og kose meg. Det skal soves lenge, og jeg skal bruke tiden veldig godt. Jeg skal spille masse piano, og øve slik at jeg finner roen på sangene mine til konserten.

Jeg gleder meg til denne påsken! Den blir annerledes, men sikkert like fin. Noen ganger må man velge å snu litt på tingene. Jeg kjente at det var godt for meg å kunne bli igjen her hjemme. Det er ikke mange dagene til vi drar til Egersund for å ha konsert. Jeg trenger all det overskuddet som jeg kan finne før den tid. Det kommer til å være krevende, men jeg gleder meg som et lite barn! Jeg håper at Dere også får en veldig fin påske sammen med de som dere er glad i ! Nyt de gode øyeblikkene som kommer din vei. Spre kjærlighet og raushet der du går på din ferd. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg