Jeg er klar for konsert!

Da er alt sammen klart for konsert! Jeg er ferdig sminket og i finklærne. Lydprøven er overstått, og jeg har en veldig god følelse i kroppen min. Stemmen er god, og jeg skal formidle fra hjertet. Dette er en veldig stor milepæl for meg personlig, og det har vært en del følelser i kroppen min i dag. Jeg må nesten klype meg selv i armen, For det er ikke en selvfølge for meg å kunne gjennomføre dette. Det har vært så mange prosesser rundt dette, og nå er jeg endelig klar! Det er nesten litt for mye for hjertet og sjelen min. Jeg merker at jeg må inn i boblen, og distansere meg selv litt. For hvis ikke kan det bli for sterkt for meg. 

Jeg vet at jeg kommer til å trigge følelser når jeg synger. Det gjør jeg alltid. Det er alltid noen som gråter når jeg synger offentlig. Det er helt ok, og jeg takler det veldig fint. Men jeg håper inderlig at de som kommer på konserten virkelig får en fin opplevelse. Jeg skal gjøre så godt jeg bare kan. Det kommer til å koste meg masse krefter, men jeg er helt klar! Det kommer til å bli veldig rart å gå inn på den scenen helt alene. Inn i lyset, og foran alle sammen. Jeg kan ikke gjemme meg vekk noe sted. Det gjelder å være i balanse med seg selv. 

Jeg gleder meg veldig! Nå håper jeg at der kommer mange mennesker i salen! Så vil jeg gjøre mitt for at det skal bli en minneverdig kveld for oss alle sammen! Takk til alle dere som har heiet meg frem til denne dagen! Dere har vært med på å gjøre meg sterk! Det er jeg evig takknemlig for! Jeg skal forsøke å lage en magisk stemning i Egersund Arena i kveld! Dette er en stor drøm som blir til virkelighet! Håper at Dere heier på meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg