Jeg ser ikke alltid alt jeg oppnår selv!

Jeg føler meg veldig heldig som har gode venninner som gir meg sine meninger. Hos dem kan jeg fortelle mine tanker, og jeg kan dele min frustrasjon eller glede. Jeg ser ikke alltid selv hva jeg egentlig får til. Da blir jeg kanskje litt nedstemt, og føler at alt står helt stille. Da er det helt magisk å ha venner som virkelig ønsker å hjelpe meg videre, og som pusher meg videre. Jeg merket det veldig i påsken da jeg hadde en veldig kjekk jentekveld. Der fikk jeg snakket masse med dem om mine utfordringer. Og det ble en veldig fin prat oss imellom. Vi har alle våre utfordringer i livet. Vi kunne dele disse med hverandre, og gi hverandre noen vennlige råd videre på ferden.

Jeg trenger å være sammen med venner. Mennesker som vil meg vel, og som våger å si det de faktisk mener. Jeg ønsker at de kan si det de tenker, og vi kan diskutere ulike problemstillinger sammen i en god tone. Jeg kjente på en varme og omtanke som jeg virkelig satte veldig stor pris på. Det kan være litt utfordrende for meg iblant. Jeg er egentlig veldig utålmodig, og da kommer resultatene litt sent etter min smak. Men jeg er i ferd med å bygge opp mitt eget firma, og det kommer til å ta ganske lang tid. Jeg vet at det er et levedyktig konsept, og jeg skal klare å nå mine mål. Men jeg må jobbe meg ett og ett steg videre på ferden. Det er en reise som er veldig spennende, men også krevende. Det kan faktisk være ganske ensomt iblant.

Da er det godt å kunne snakke sammen med venner og familie. Jeg har fått veldig mange gode råd med meg på veien videre. Og jeg vet at de står bak meg, og støtter meg. De oppmuntrer meg. De forteller meg hva jeg egentlig har klart å få i gang ut fra ingenting. Det er godt å få det servert rett i ansiktet iblant. Man ser seg selv blind etter hvert som alt går i ett. Men jeg har eget firma, egen blogg, egen Youtube kanal og eget nettkurs. Jeg har jammen meg klart veldig mye!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg