Jeg er utladet, men så lykkelig!

Det er en sliten dame som skriver til Dere i kveld. Men jeg er så utrolig glad og takknemlig. Det har vært veldig spesielt for meg å gjennomføre denne konserten. Takk for all den støtten og oppmuntringen som jeg har fått av dere! Jeg har lov å være sliten i kveld. Det var veldig deilig å komme seg hjem igjen. Jeg har en god følelse i kroppen min, og den skal jeg leve på en stund. Nå har jeg virkelig bevist for meg selv at jeg er sterk. Det er så deilig å kunne ha en slik opplevelse med seg i minneboken. Det blir noe som jeg aldri kommer til å glemme. Det vil sitte spikret i minnet mitt for alltid. Det føler jeg meg veldig sikker på. Jeg har kjent på veldig mange følelser det siste døgnet. Adrenalinet skulle ut av kroppen, og det var faktisk ganske smertefullt. Men det overlever jeg glatt etter en slik opplevelse!

Jeg skal slappe godt av sammen med mine nærmeste i kveld. Det blir ikke gjort så veldig mange sprell i kveld. Det er alltid veldig godt å komme hjem til egen stue etter en helg borte. Jeg kjenner litt ekstra på det denne gangen. For nå skal jeg lande etter en veldig stor påkjenning. Det har kostet mange krefter, men det var det verd! Jeg er så stolt over meg selv, og det har jeg lov å si høyt! For jeg har jammen meg jobbet hardt for å komme så langt. Nå håper jeg inderlig at det ikke blir så lenge til neste gang jeg er på en scene. For dette vil jeg gjøre mer av! Tusen takk til alle sammen som kom på konserten! Jeg er evig takknemlig for all den støtten dere gav meg denne kvelden!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg