Sykdommen fjernet mitt sug etter PepsiMax!!

Som dere sikkert har fått med dere, så slet jeg med sykdom i ganske lang tid. En ting som kom i kjølvannet av det, var faktisk at jeg ble kvitt min avhengighet av Pepsi Max! Faktisk så synes jeg ikke det er noe særlig godt lenger. Så nå er jeg i gang med Farris, og det passer kroppen min mye bedre. Jeg kan ta et glass av andre brus, men føler meg ikke avhengig av noe som helst lenger! Det er faktisk litt deilig. Jeg vet jo at der er delte meninger om sukkerfri brus. Men jeg vet at det ikke er vondt for meg å minske inntaket. Jeg slapp også unna alle de vonde tingene som kommer frem når man forsøker å slutte med en avhengighet. For det la jeg ikke merke til når jeg var syk. 

Nå skal jeg fortsette med mindre inntak av sukkerfri brus. Jeg trenger kullsyre, så det blir nok mer Farris fremover. Det håper jeg er bedre for kroppen min på lang sikt. Jeg er ikke sikker på hvor mye det har å bety. Men forsøker å oppmuntre meg selv til en litt sunnere linje fremover. Jeg trenger en så frisk kropp som mulig fremover. Jeg har så mange ting som jeg ønsker å holde på med, og da må jeg ha med meg helsen. Nå føler jeg meg endelig ganske bra, og det er en deilig følelse. Jeg gleder meg veldig til våren kommer, og jeg skal utnytte den maksimalt. Jeg trenger masse frisk luft. Det vil gi meg sunt påfyll av energi og kreativitet. Jeg gleder meg til å jobbe masse med blogg, Youtube kanal og firma. Så skjer der også masse spennende i mine frivillige verv. Det kommer til å bli nok å gjøre fremover.

Jeg kan ikke vite om dette fortsetter evig. Men akkurat nå er jeg veldig fornøyd med mine bedre vaner. Jeg føler meg lettere i kroppen, og det betyr masse for meg! Jeg vil så inderlig gjerne ha en bedre helse, og da må jeg være villig til å ta grep. Det skal bli spennende å se hvordan kroppen min henger med fremover!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg