Veien blir til mens jeg går!

Hvis noen hadde fortalt meg for få år siden at jeg skulle drive på med eget firma, så hadde jeg ikke trodd på dem. For meg så var det helt utenkelig. Jeg så for meg en helt annen fremtid. Men livet er stadig i endring, og man vet aldri hvordan det ender. Veien blir til mens jeg går. Det kommer stadig nye ideer inn i mitt hode, og jeg er ikke så veldig redd for å teste ting. Jeg har mange baller i luften akkurat nå. Tiden vil vise meg hva som blir utfallet. Jeg aner ikke i dag hvordan livet mitt er om noen år. Men jeg vet at jeg vil drive med formidling. Det har jeg definitivt landet ned på. Så får etterspørselen bestemme litt om det blir mest musikk eller foredrag. Jeg håper at jeg kan få gjort begge deler. Det ville gjøre meg veldig glad!

Jeg har veldig mange ulike erfaringer fra livet mitt. Det har lært meg veldig mange harde lekser. Men endelig føler jeg at ting er i ferd med å komme å plass i livet mitt. Jeg kjenner at det jeg blir ganske stolt når jeg tenker over den reisen jeg har hatt til nå. Det har vært mange vanskelige stunder. Men jammen meg ser det ut til at livet skal smile litt til meg også. Det føles veldig godt inni meg. Jeg er veldig spent på fremtiden. Jeg håper bare at jeg kan bli enda sterkere i meg selv. Jeg kjenner enda på en smerte som jeg håper vil minke mer og mer. Det er ikke lett å bære med seg alt som har skjedd. Jeg får heldigvis god hjelp til det i terapien, og det kommer jeg til å fortsette med. Det er ikke noen som helst skam i å ta imot litt hjelp!

Jeg tar et steg om gangen, og livet går fremover! Jeg forsøker å henge med etter beste evne. Der kommer mange bratte læringskurver, men det er jo spennende i seg selv. Jeg er takknemlig for det livet jeg har her og nå. Jeg har det veldig godt, og det gjør meg veldig positiv med tanke på fremtiden. Jeg har heldigvis ikke mistet motet. Jeg skal kjempe meg videre, og jeg skal jage drømmene mine!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg