Jeg vil være ærlig!

På denne bloggen lager jeg ikke en falsk fasade. Jeg ønsker å være ærlig i det jeg gjør. Jeg ønsker ikke å late som om livet er perfekt. For det er ikke sannheten. Er det noe jeg har tatt med meg hjemmefra, så er det å være ærlig. Jeg brente meg veldig på det som liten, og har ikke tenkt å gå i den fellen. Jeg velger derfor å skrive veldig åpent om min hverdag. Det er det som passer for meg, og jeg skjønner at det kanskje ikke er slik for andre. Men jeg kan ikke være annerledes enn slik jeg faktisk er. Det vil jeg ikke ha lenger. Jeg levde bak en maske i så altfor mange år. Men nå er vil jeg ikke det lenger. Jeg skriver veldig åpent om veldig mange ting som andre ikke vil skrive om. Men samtidig så verner jeg mer om ting enn andre bloggere gjør. For jeg har veldig klare regler når det kommer til eksponering av min familie. 

 

Bloggen er bare min, og den skal gjenspeile meg. Da er det faktisk veldig viktig for meg at jeg kan skrive nesten uten filter her inne. Jeg trenger en kanal hvor jeg kan formidle mine tanker og erfaringer. Jeg har hatt bloggen i noen år nå, og jeg kjenner at den er veldig viktig for meg personlig. Den er fortsatt en viktig del av min terapi. Jeg kan ikke skryte på meg å ha en veldig populær blogg, men er veldig glad for Dere som leser den. Jeg ønsker ikke en blogg som kun handler om materialistiske ting. Det kan andre ta seg av. Jeg håper at jeg kan holde på meg bloggen i veldig mange år. Det er det som føles riktig nå, så får tiden vise hva som skjer. Man vet aldri, men jeg gleder meg til å skrive blogg fremover!

Jeg skriver om gleder og sorger. Det går opp og ned for oss alle sammen. Slik er livet. Det er en stor utfordring for oss alle sammen iblant. Jeg kjenner at jeg er heldig som har muligheten til å dele mye med Dere her på bloggen. Vi kan motivere hverandre gjennom hverdagen. Vi kan være åpne og ærlige mot hverandre, og pushe oss fremover. Jeg vet at min blogg hjelper andre mennesker. Det er sterkt når jeg får slike tilbakemeldinger. Men det forteller meg at åpenhet er viktigere enn noen gang! Jeg kommer til å fortsette med min ærlighet og åpenhet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg