Jeg har vært utrolig heldig!

Jeg har veldig mange positive ting i livet mitt for tiden! Jeg er mamma til verdens beste gutter. Jeg har det så trygt og godt sammen med min kjære ektemann. Jeg stortrives i Mandal. Jeg har en familie som er glad i meg, og jeg har fått en ny vennekrets. Jeg har fått stor tillit, og har viktige verv i frivillig arbeid. Det er viktig å tenke over hvordan livet egentlig er her og nå. Jeg har fått en ny mulighet i livet, og den vil jeg bruke så godt som mulig. Jeg har mange spennende prosjekter på gang, og nye dører åpnes foran meg stadig vekk. Jeg føler meg utrolig heldig som får oppleve dette nå! Det gjør meg så glad og rørt. For jeg har vært innom så uendelig mye vondt i livet. Da er gledene som jeg opplever her og nå mye større enn før! Jeg har lyst til å rope det ut. For min takknemlighet er så uendelig stor. Jeg kjenner på en indre glede som nesten ikke kan beskrives med ord.

Alt blir så sterkt. Jeg kjenner det langt inni hjertet mitt. Jeg har vært så langt nede, og da er oppturen desto større å oppleve. Jeg vet at livet mitt kommer til å være tøft. Jeg er ikke naiv. Jeg kjenner det fortsatt på kroppen min både fysisk og psykisk. Men det er lov  glede seg over de gode tingene i livet. Jeg velger å si det veldig høyt og tydelig. For min hverdag nå er fullstendig annerledes enn tidligere. Det er som natt og dag. Jeg har vært i begge ender av skalaen føles det som. Jeg kan ha mine nedturer som er veldig vanskelige. Men tryggheten, stabiliteten, kjærligheten og respekten drar meg opp igjen hver eneste gang. Det er det som hjelper meg videre i livet. Jeg kan senke skuldrene helt ned, og bare fokusere på fremtiden. Jeg må fortsatt jobbe i terapien, men det er mange ting som har kommet på riktig plass etter hvert. 

Livet er sannelig ikke så verst for tiden! Jeg gleder meg veldig til vår og sommer. Jeg ser frem til å være mer utendørs, og nyte den friske luften. Jeg elsker å bo i Mandal, og Furulunden er et deilig sted å være i. Tenk at jeg skulle få et så godt liv! Jeg er uendelig takknemlig!

Vi blogges!

PS: Klikk her for å se min nyeste vlogg på YouTube

https://youtu.be/Hm-Hu9E-POw 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg