Jeg føler meg veldig heldig!

Jeg har kjent på veldig mye kjærlighet det siste året. Jeg har fått nye venner som virkelig betyr veldig mye for meg. Jeg har det veldig fint sammen med min kjære mann og barna. Det er godt å kunne kjenne at man er elsket. Jeg har erfart mange ting i livet mitt. Når jeg kjenner etter, så blir jeg veldig lettet og glad. For da innser jeg hvor heldig jeg faktisk er! Det er ikke en selvfølge for meg å ha et nettverk. Jeg vet hvordan det føles når alt rakner rundt deg. Nå føler jeg meg veldig trygg og rolig her i Mandal, og jeg vet at det er min plass. Jeg gleder meg til å leve livet mitt her sammen med de som jeg er glad i. Nye vennskap har utviklet seg, og jeg kjenner at det gjør meg veldig godt! Jeg koser meg sammen med mine venninner, og kan dele hverdagen min sammen med dem!

Jeg er veldig takknemlig. Glad for at jeg får oppleve dette nå. Jeg trenger å være sosial, og nå har jeg det veldig fint. Selv om tungsinn kan herje med meg iblant, så er jeg likevel positivt til fremtiden. Jeg vet nemlig at jeg har en gjeng som virkelig vil meg vel, og som hjelper meg videre. Jeg er veldig glad for å kunne være en god venn tilbake. Lytte, og være en god samtalepartner. Jeg har utviklet meg veldig mye de siste årene. Jeg har forandret meg veldig mye både på innsiden og utsiden. Men verdiene mine er de samme. Jeg er glad i mennesker som vil meg vel. Jeg har blitt mer streng med meg selv, og lar ikke andre mennesker få gjøre meg vondt lenger. Jeg har tatt noen valg som var veldig viktige for meg.

Nå føler jeg meg mer sikker på livet. Jeg vet hvem som er i livet mitt, og hvem som virkelig vil meg vel. Det gjør at skuldrene mine senkes ned, og jeg klarer å slappe mer av. Det trenger jeg, og jeg jobber meg gjennom det. For det kommer ikke av seg selv for min del. Jeg må gi meg selv tillatelse til å slappe av litt mer i hverdagen. Bare være meg, og ikke streve så fælt for å være god nok! I dag er det min bursdag, og jeg har det godt. Det gjør ikke noe å bli eldre, så lenge man har det godt i livet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg