Siste innspurt før hjemreise!

Nå er det snart i gang med dagens møter før vi skal reise hjem igjen. Jeg har hatt en veldig fin helg, og har virkelig lært veldig mye bra. Det er viktig å være sammen med andre mennesker som innehar det samme vervet som deg selv. Da kan man utveksle tanker og erfaringer. Jeg har veldig mye å lære, og det er spennende temaer som tas opp på disse regionsamlingene i Mental Helse. Jeg har mange som jeg kan ringe dersom jeg lurer på ting. Det føles veldig trygt og godt. Når man har møttes noen ganger, så blir man tryggere på seg selv og omgivelsene. Der kommer alltid noen nye mennesker, og det er veldig kjekt med nye impulser. 

Denne gangen gruet jeg meg ikke i det hele tatt. Jeg gledet meg til å møte kjente ansikter, og glad for å kunne være en del av dette. Jeg er veldig klar for å jobbe videre i Mental Helse, og det er uten tvil min hjertesak. Jeg har selv erfart at psykisk helse er vanskelig å snakke om i samfunnet vårt. Derfor er det en viktig jobb som gjøres i organisasjonen.  Vi jobber for samme sak, og er samstemte i kampen for åpenhet. Jeg føler at jeg hører hjemme her. Det er en god følelse, og den er viktig å ha når man skal bruke sin tid på en sak. Jeg merker at det inspirerer meg personlig også. Jeg har min egen måte å jobbe på. Det er derfor veldig kjekt når man kjenner at energien øker, og motivasjonen får seg et løft!

Jeg skal dra hjemover med tog i to tiden. Jeg får noen timer på reisefot, og det skal bli veldig godt å komme hjem igjen i kveld. Jeg er veldig hjemmekjær, og savner mannen og barna mine. Jeg håper at vi får litt tid sammen i kveld. Det er viktig for meg å lande ned på en god måte etter en slik tur. Jeg har alltid mange tanker inni hodet mitt etter en slik tur som dette. Men nå er det ikke så mye som skjer før til høsten når det kommer til reising!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg