Jeg finner inspirasjon på internett!

Jeg har blitt veldig mye mer interessert i klær og mote de siste årene. Nå koser jeg meg om kveldene med å se etter inspirasjon på internett. Jeg følger ulike blogger som har fokus på litt voksen mote. Jeg følger også noen på Youtube, og får gode tips derfra. For meg har dette blitt en slags hobby som jeg virkelig koser meg med. Jeg trenger å koble hjernen min over på noe som ikke er så alvorlig hele tiden. Når jeg ser på disse bloggene/vloggene , så tenker jeg ikke på det som er vanskelig i livet mitt. Jeg har et nøkternt budsjett når det kommer til mote/sminke, så jeg følger ikke de som kun har fokus på ekstremt kostbare produkter. Jeg liker aller best når man får gode tips om mote på budsjett.

Jeg trenger ikke alltid kjøpe så mye nytt. Men jeg får plutselig inspirasjon til å bruke klærne mine på en annen måte, eller i en annen kombinasjon. Det liker jeg å finne på internett. Jeg har mange ganger kommer over veldig gode ideer som jeg kan bruke på ting som jeg allerede har i skapet. Jeg er veldig glad i handle klær, men lommeboken begrenser det ganske mye. Da gjelder det å være oppfinnsom, og bruke det som man faktisk allerede har i skapet! Nå gleder jeg meg til å skifte garderoben, og finne frem vår og sommerklær. Det har vært lenge nok med ull og vinterklær! Det er deilig å kjenne at våren nå kommer med stormskritt. 

Jeg har altså fått noen nye interesser! Det gjør meg tryggere på meg selv, og jeg oppdager nye sider ved meg selv. Det er både spennende og skummelt på samme tid. Men jeg er positiv, og jeg skal kose meg med disse interessene fremover. Jeg har kanskje vært sen, men jeg skal nå ta godt vare på min egen feminitet fremover! Jeg gleder meg til å bruke mer kjoler og skjørt i tiden som kommer! Jeg må legge vekk de negative tankene om meg selv, og bare kose meg i tiden som kommer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg