Nå er det kjekt å formidle!

Jeg har en helse som svinger en del i hverdagen min. Det er dere veldig klar over, og det merkes på bloggen min. Jeg kan noen ganger kjenne på en slitasje i forhold til det å drive med blogg og formidling helt alene. Men etter at jeg kom mer i gang med YouTube, så føler jeg at det har blitt mer energi, og en ny giv inni meg! Det er spennende å kaste seg ut i noe som er litt annerledes, og som er litt skummelt. Å filme seg selv er jo ikke noe jeg er særlig vant med fra tidligere. Men jeg forsøker å være meg selv, og ikke sette opp en falsk fasade. Jeg filmer meg selv på gode dager, og på mindre gode dager. Men jeg verner om meg selv på de vanskeligste dagene i livet mitt. Det vil jeg holde helt privat. Jeg kan snakke mye, og filme masse. Men jeg har vært veldig klar på grenser i forhold til min satsing på YouTube.

Jeg vet at min kanal er annerledes enn andres. Jeg er en voksen dame på 40 år som prater om psykisk helse på YouTube! Men jeg mener at det er det rom for. Og jeg mener at det er en veldig viktig kanal å være tilstede på. Det er ikke slik at alt her i verden handler om materialistiske ting eller underholdning. Noen ganger kan det være godt å snakke om litt dypere ting. Jeg gleder meg veldig til å fortsette med denne satsingen, og har fått så fine tilbakemeldinger fra dere. Jeg er helt i oppstartsfasen på dette prosjektet, og må prøve meg litt frem. Jeg vet ikke helt hvordan dette ender, men jeg skal forsøke på min egen måte å nå ut. Jeg blir veldig glad dersom Dere tipser venner, familie og bekjente om min blogg og vlogg!

Formidling hjelper meg videre i livet! Da føler jeg at der er en plass for meg i samfunnet. Det er veldig viktig for meg. Jeg trenger den mestringsfølelsen. Det er deilig å kunne være en ressurs for andre mennesker. Jeg vet at det ikke er alle som liker mine prosjekter, men det er mitt valg og mitt liv. Så lenge jeg koser meg, og har familien i ryggen så fortsetter jeg! Håper Dere blir med på ferden videre!

Sjekk gjerne min nyeste video:

https://youtu.be/XCvFoyaTc_g

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg