Hipp Hurra for MEG!

I dag har jeg faktisk fødselsdag! Jeg er blitt 41 år gammel gitt. Jammen kryper tallet oppover. Det er alltid kjekt med bursdag, men her blir det en særdeles rolig feiring av min dag. Jeg reiser nemlig bort hele helgen. Jeg skal til Drammen på Regions møte for Mental Helse! Jeg skal dra av sted med tog i formiddag, og ha noen rolige timer i togsetet. Jeg skal ha med meg øretelefoner, og lytte til musikk mens jeg roer meg helt ned. Jeg gleder meg veldig til å møte en god venninne i kveld. Det blir kjekt med en god middag for å feire dagen min, og vennskapet vårt! Jeg føler meg veldig heldig som har muligheten til å være sammen med noen i kveld. Det ville være litt stusselig å feire dagen helt alene.

Året har gått veldig fort siden forrige bursdag. Det er rart hvordan månedene bare flyver av sted. Jeg føler meg ikke så veldig gammel, så jeg skal ikke tenke så mye på min alder fremover. Men det er fortsatt veldig rart å være i førtiårene liksom. Jeg vet at jeg er voksen, men likevel virker tallet litt fjernt på en måte. Jeg er helt enig i at alder er bare et tall! Det viktigste er hvordan man føler seg i kropp og sinn. Det har vært et ganske heftig år sånn helsemessig. Men jeg har kommet meg velberget gjennom det likevel. Jeg er utrolig glad for å kunne være i gang med mine prosjekter. Dører åpnes for meg etter hvert som tiden går. Jeg føler meg trygg på at det går fremover med meg og familien min. 

Jeg skal kose meg mest mulig i dag! Det er lov på bursdagen. Jeg håper at dagen blir fin på alle måter, og at jeg kan nyte fritiden min. Jeg skal ikke hjem før på søndag ettermiddag. Det er litt deilig å være på tur, men det er hard jobbing også. Jeg gleder meg veldig til å treffe gjengen, og nå kjenner jeg dem ganske mye bedre enn tidligere. Da er det enklere å møte dem, og føle seg trygg. Jeg gleder meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg