Jeg har blitt tryggere foran kameraet!

Jeg har kommet meg gjennom mange ulike faser i livet. Nå har jeg endelig kommet skikkelig i gang med fotografering og video. Jeg er ikke lenger så redd for kameralinsen. Det er ikke alle dager som er like enkle, men meg trives godt med mine oppgaver. Jeg liker aller best når venninner tar bilder av meg, for da slapper jeg ekstra godt av. Jeg kjenner dem godt, og de klarer å få naturlige bilder av meg. Det er veldig mye finere enn når man liksom skal stille seg opp som en annen fotomodell. Jeg filmer selv det som skal på Youtube. Det var en skikkelig bøyg å komme i gang, men nå går det ganske bra. Jeg gleder meg til å utforske dette videre i fremtiden.

Min jobb krever synlighet. Jeg kan ikke gjemme meg vekk. Men jeg verner likevel om meg selv, og tar pauser dersom det trengs. Jeg er nødt til å ha noen pauser iblant. Jeg har noen tanker om hvordan jeg skal bli enda mer trygg foran kameraet. Det krever at jeg er villig til å legge inn en innsats i det. Jeg må våge å dele av min hverdag. Jeg har mine egne grenser, og forholder meg til det. Jeg har nok ikke valgt den mest tradisjonelle jobben for min fremtid. Men jammen meg er det selv utviklende og spennende for meg! Jeg gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg videre. Jeg er ikke like redd lenger, og dert å prate til kameraet er faktisk blitt en god terapi.

Nå kommer en fin årstid, og da gjelder det å bruke den godt. Jeg skal ta masse bilder på forskjellige steder. Jeg skal være aktiv med blogg og vlogg. Jeg vet at det kommer til å ta tid å lykkes med dette. Men jeg er villig til å jobbe meg fremover. Steg for steg videre i livet. Jeg blir veldig glad dersom Du vil følge meg på Youtube( søk på WeLG Foredrag)!  Der kommer ut videoer et par ganger i uken, og blogge min oppdateres morgen og kveld!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg