Jeg får besøk i dag!

I dag kommer mine foreldre ned til oss her i Mandal! De skal være her, og feire 17.mai med oss dette året her. De hadde så lyst til å se minstemann når han spiller tromme i korpset! Så nå er jeg i gang med de siste forberedelsene til de kommer på overnattingsbesøk. Det skal bli koselig å ha dem her i noen dager. Regner med at de kommer ganske tidlig i dag, og da rekker vi nok en liten shoppingrunde også i ettermiddag. Det pleier å være obligatorisk når mor kommer ned på besøk! Jeg satser på at det blir fint vær disse dagene, og at vi kan kose oss sammen. Jeg skal gjøre alt klart til den store dagen allerede nå. Det gjelder nemlig at alt sammen ligger fremme i morgen tidlig. Jeg orker ikke å begynne å lete etter noe som helst den dagen. Minstemann skal i full uniform allerede fra morgenen av, så det er bare å være forberedt. 

I kveld skal vi kose oss med taco, og bare være sammen her hjemme. Jeg har ikke besøk hjemmefra så veldig ofte, så det er greit å kunne prate litt sammen i ro og fred om kvelden. Jeg er ikke så veldig ofte i min hjemby. Det henger sammen med fortiden min. Men jeg håper at det kan bli bedre etter hvert som tiden jobber med meg. Jeg gleder meg til å være sammen med mine foreldre, og jeg er jo fortsatt minstejenta for dem! Jeg vet at etter hvert som de blir eldre så vil besøkene avta. Jeg forsøker derfor å nyte de gangene når de faktisk kommer hit ned. Det er likevel noe som jeg må jobbe med. For jeg har en tendens til å bli ganske stresset når jeg har besøk. Det har vært noen ganger hvor angsten tar overhånd, men de siste gangene har det fungert fint! Det er viktig for meg å trene på det, og se at det går faktisk veldig bra!

Nå skal jeg ordne litt mer her hjemme, og så tar jeg meg en liten luftetur før de kommer! Jeg håper virkelig at vi får noen fine dager sammen i skikkelig fint sørlandsvær!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg